Projecthuisstijl Networks

Opdrachtgever Universiteit van Amsterdam
Werkzaamheden Visueel concept, Ontwerp en opmaak


Networks

Vraag

De Universiteit van Amsterdam vroeg samen met drie andere partners een subsidie aan voor het ontwikkelen van een robuuste wiskunde die ingezet kan worden in complexe en dynamische vraagstukken van deze tijd: mobiliteit, transport, energie en communicatie. De aanvraag werd toegekend en dat betekende dat er in de komende tien jaar hard gewerkt zou worden aan een nieuwe wiskunde onder de naam Networks.

Resultaat

De Zagerij ontwikkelde een typografische huisstijl voor Networks. Het logo bouwden we op uit een gecustomizede versie van een bestaand lettertype. Aan de huisstijl voegden we elementen toe die je associeert met wiskundige ruimtes, grids, en algoritmes. De huisstijl verwerkten we in een website, jaarverslagen, mappen, conferentiemateriaal, rolbanieren en in een reeks werkboekjes voor middelbare scholieren: Networks goes to School.

Bekijk meer huisstijlen en logo’s

Networks conferentie programma
Networks goes to school
Networks jaarverslag
Networks bannieren
Networks stationary
Networks website

Ook toe aan een (nieuw) logo of huisstijl?

Je bent bij ons aan het juiste adres voor advies over je identiteit en positionering, ontwerp of restyle van logo of huisstijl, richtlijnen voor het gebruik van de huisstijl, doorvoering van de huisstijl in communicatiemiddelen, opzetten en uitvoeren van je content strategie.

Bel 06 446 24 147 of stuur een mail met je vraag.

Magazine Power Magazine Power gaat over hoe je het verhaal van jouw bedrijf of organisatie kunt vertalen in een aantrekkelijk en authentiek magazine. Vol onverwachte en inspirerende voorbeelden. Leer denken als een bladenmaker!