Branding en identiteit RED

Opdrachtgever RED
Werkzaamheden Designstrategie, Visueel concept, Ontwerp en opmaak, Technische realisatie website, Drukwerkbegeleiding


Huisstijl RED

Vraag

De initiatiefnemers van RED, jazzmuzikanten Ellister van der Molen en Bob Wijnen vroegen onze hulp bij het aanscherpen van hun positionering. En voor de vertaling ervan in opvallende vormgeving.

Resultaat

We hielpen ze de juiste begrippen te bedenken waar zowel de crowdfunding campagne, de communicatie als het ontwerp op aansloten. Uplifting, vibrrrant and energetic moest het zijn. Jazzmuziek waar je vrolijk van wordt, de voetjes van de vloer!

We ontwikkelden contrastrijke, dynamische en ‘muzikale’ patronen, die – als je maar lang genoeg kijkt – vanzelf gaan bewegen. Dat je de patronen ook eindeloos kunt combineren zonder saai te worden bewijst het gebruik op de website en de cd, de flyers en posters, stickers, spandoek en banier.

En we hebben daar natuurlijk geen enkele invloed op, laat staan dat we denken dat de vormgeving er debet aan is, maar het is altijd leuk als zo’n cd dan gewoon vier-en-een-halve ster krijgt in het toonaangevende blad Jazzism!

Bekijk meer huisstijlen en logo’s

Huisstijl RED
Huisstijl RED
Huisstijl RED

“Marthijn en Quirine weten uit mijn verhalen de kern te destilleren van wat ik daadwerkelijk zoek. Ze denken mee, stellen kritische vragen en weten de uitkomst te vertalen in aansprekende vormgeving. Wat ik mooi vind is dat ze in elke opdracht hun eigen basiswaarden blijven vasthouden en verdedigen. Daardoor heeft alles een heldere en pure boodschap.”

Huisstijl RED
Huisstijl RED
Huisstijl RED

Advies nodig over je positionering en identiteit?

Je bent bij ons aan het juiste adres voor advies over je identiteit en positionering, ontwerp of restyle van logo of huisstijl, richtlijnen voor het gebruik van de huisstijl, doorvoering van de huisstijl in communicatiemiddelen, opzetten en uitvoeren van je content strategie.

Bel 06 446 24 147 of stuur een mail met je vraag.

Magazine Power Magazine Power gaat over hoe je het verhaal van jouw bedrijf of organisatie kunt vertalen in een aantrekkelijk en authentiek magazine. Vol onverwachte en inspirerende voorbeelden. Leer denken als een bladenmaker!