Breng je visie tot leven in een magazine

Een visie, is dat in jouw bedrijf ook zo’n zinnetje op je website? Vaag genoeg zodat je niets uitsluit, concreet genoeg om niet onbetekenend te zijn? Dikke kans dat het resultaat minder zegt dan je hoopte, ondanks alle tijd en moeite die er is gaan zitten in het formuleren ervan.

En eigenlijk weet je ook wel dat er veel meer te vertellen is: je hebt zoveel voorbeelden die een prima concrete illustratie zijn van die vage visie. Waarmee je heel duidelijk uitlegt wat je je bedoelt met termen als innovatie, positieve impact, inspiratie, potentieel realiseren. Ook voor mensen die niet diep in de materie zitten.

Bewijs

Met al die verhelderende voorbeelden kan je visie in ieder geval ‘bewezen’ worden. Maar hoe krijg je die content over het voetlicht? Aantrekkelijk en verrassend. Het liefst niet eenmalig, maar regelmatig. Passend bij de reputatie en statuur van je onderneming. Want je bent geen kleine speler meer. En dat mag de wereld (inclusief al je concurrenten) best weten.

Vertel een goed verhaal

Het ziet er naar uit dat je meer dan genoeg in handen hebt om een magazine te maken. Een blad waarin je potentiële klanten laat zien waar jij mee bezig bent. En waarmee je je huidige klanten attent maakt op wat je nog méér doet. Niet door een verkooppraatje te beginnen, maar door een goed verhaal te vertellen.

Je laat klanten aan het woord (over de positieve impact en het gerealiseerde potentieel), je geeft een leverancier een podium (om te vertellen over de innovatieve oplossing die jij bij hem hebt ingekocht), en je nodigt een deskundige uit om zijn kennis te etaleren (en zo onafhankelijke inzichten en inspiratie te bieden).

Breng je visie tot leven

Zo gaat je bedrijfsvisie leven. In elke editie weer. De verhalen in je magazine roepen een beeld op van wat jouw bedrijf kan betekenen. Op een indirecte, organische en daarmee geloofwaardige manier.

De kracht van magazines

Met Magazine Power geven we je nog meer handvatten om het verhaal van jouw bedrijf of organisatie te vertalen in een aantrekkelijk en authentiek magazine. In bijna 70 pagina’s leggen we uit hoe je een bladformule opstelt, wanneer je (niet) voor een digitaal magazine kiest, hoe je kunt denken als een bladenmaker. En je hebt genoeg argumenten om je blad intern te verkopen.

MagazinePower

Is jouw bedrijfsvisie ook rijp voor een vertaling in een magazine? Neem contact met ons op, we bespreken graag de mogelijkheden met je.

Breng je visie tot leven in een magazine