Tijdens ons werk lopen we tegen zaken aan die voor onszelf heel logisch zijn, maar die dat voor jou als klant soms niet zijn. Denk aan een goede voorbereiding op een ontwerptraject of het beoordelen van een voorstel. Of aan het schrijven van teksten voor je website en het bedenken van rubrieken voor je magazine. Met de informatie in deze whitepapers haal je het maximale uit je investering in ontwerp. Doe er je voordeel mee!
WHITEPAPERS OVER WERKWIJZE EN PROCES
Een creatief proces draait om veel meer dan alleen het maken van een ontwerp. Een creatief proces begint ook veel eerder, namelijk bij het doorgronden van de opdracht, bij het delen van informatie en de verkenning van de vraag. En het creatieve proces behelst ook meer dan ‘mooie dingen maken’. Net als dat het beoordelen van een ontwerp meer vraagt dan een ‘dat vind ik mooi’ of ‘ik hou niet van groen’.
WHITEPAPERS OVER ONTWERPPROJECTEN
Het ontwikkelen van een visuele identiteit voor jouw bedrijf of organisatie is een van de trajecten waarvoor je bij De Zagerij terecht kunt. Het is ook vaak het begin van een langdurige samenwerking.
WHITEPAPERS OVER MAGAZINES
In de ruim twintig jaar dat De Zagerij bestaat hebben we vormgegeven aan 19 verschillende magazines. Zo rond de 200 edities. En daar komen telkens weer nieuwe tijdschriften bij. Misschien die van jou ook wel ;-). Maar voor het zover is, geven we je graag wat handvatten om eraan te beginnen.