Een huisstijl is het vertrekpunt voor een herkenbare en onderscheidende vormgeving van alle uitingen van je organisatie of bedrijf. In druk of digitaal. Nu en in de toekomst. Daarom is een huisstijl geen keurslijf, maar een flexibel geheel van afspraken over logo, kleuren, typografie en inzet van je huisstijl, bijvoorbeeld op sociale media.
Je kunt bij De Zagerij terecht voor:
Huisstijl voor nieuwe onderneming Erfraad
Een eerste indruk is belangrijk. Helemaal als het om zoiets vertrouwelijks gaat als een nalatenschap. Niet te klassiek, maar wel kwaliteit en betrouwbaarheid uitstralen. Dat was het streven. Missie geslaagd, aldus de klant!
Projecthuisstijl Networks
Projecthuisstijl voor vier academische instellingen die tien jaar lang onderzoek doen naar netwerken. Op zoek naar een nieuwe, robuuste wiskunde. Een flexibele huisstijl die ruimte biedt aan uiteenlopende toepassingen.
Huisstijl en content strategie power of presence
Professionalisering van de uitstraling in een nieuwe huisstijl en het opzetten en uitvoeren van de content strategie voor Power of Presence, een intensief coachingsprogramma voor leidinggevenden. In dit programma werken twee ervaren bedrijfscoaches samen voor top 100 klanten in het bedrijfsleven.
Logo’s en beeldmerken
Een logo (vignet, beeldmerk, woordmerk) vervult drie belangrijke functies: herkenning, onderscheid en verbinding. Het opbouwen van deze functies kost tijd. Daarom zijn de krachtigste logo’s tijdloos. Want hoe langer een logo gebruikt kan worden, hoe beter het de drie functies vervult.
Positionering en huisstijl Filosofie in Den Haag
Een nieuwe positionering: van een stichting die jaarlijks één evenement organiseert – de Nacht van de Filosofie in Den Haag – naar een organisatie die zowel een festival, als filosofische lezingen en werksessies organiseert. Uitgewerkt in logo en huisstijl die letterlijk verschillende perspectieven biedt en je aan het denken zet.
De wereld van WArd/waRD
De wereld van het Vlaams-Nederlandse dansgezelschap WArd/waRD is niet eenduidig, dualiteit is er doodnormaal. Het zit in de naam, het zit in het dna van de choreografe. Dat vraagt om een eenduidige huisstijl die op uiteenlopende dragers en in verschillende situaties tot zijn recht komt.
Branding en identiteit RED
RED is een jazzformatie, RED is een merk, RED is uplifting, vibrrrant, energetic. Branding en vormgeving voor deze vierkoppige band die reflecteert op het verleden in originele, eigenzinnige composities. Contrastrijke visuals sieren cd-hoes en website.
Huisstijl Krisztina de Châtel
Geometrie, ruimtelijkheid, in elkaar schuivende patronen. Het zijn associaties die passen bij de grande dame van de moderne dans in Nederland. En die we vertaalden in de huisstijl en al het publiciteitsmateriaal en de website.
Ook toe aan een (nieuw) logo of visuele identiteit?
Je bent bij ons aan het juiste adres voor advies over je identiteit en positionering, ontwerp of restyle van logo of huisstijl, richtlijnen voor het gebruik van de huisstijl, doorvoering van de huisstijl in communicatiemiddelen, opzetten en uitvoeren van je content strategie.
Bel 06 446 24 147 of stuur een mail met je vraag.