De beste ambassadeurs zijn natuurlijk onze klanten. Zij hebben aan den lijve ondervonden hoe het is om met De Zagerij te werken. Gelukkig horen we veel terug van wat we zelf belangrijk vinden in onze samenwerking.
Groot gevoel van vertrouwen en ontzorgen
“Ik werk al een aantal jaar met veel plezier samen met de Zagerij voor al mijn marketing en communicatie uitingen. Ik waardeer hun creativiteit en vermogen om heel snel ‘spot on’ te zijn met hun uitingen. Ze denken proactief mee en zijn kritisch op eerste gedachten wat de uitingen steeds weer sterker maakt. Dit geeft een groot gevoel van vertrouwen en ontzorgen.”
– Jacqueline van Onzenoort, Team- en Executive Business coach
Tillen vorm en inhoud naar een hoger plan
“De Zagerij heeft de vormgeving van mijn nieuwe bedrijf Erfraad verzorgd. Ik ben heel erg blij met resultaat: logo, huisstijl, website en drukwerk zijn prachtig geworden en laten zien waar ik voor sta. Ze hebben me ook erg goed geholpen met de structuur en inhoud van de website, door vanuit het perspectief van de klant met suggesties te komen. Het was een plezier om met ze samen te werken: ze luisteren goed, weten de kern te pakken en tillen vorm en inhoud naar een hoger plan. Ze leveren hun werk snel, verzorgd en zeer compleet af.”
– Menno van Ginkel, Erfraad
Prettig eigenwijs
“De Zagerij luistert naar je wensen maar hoort ook de wensen en verwachtingen die je niet (letterlijk) uitspreekt. Dat maakt dat hun ontwerp verder reikt dan ik zelf voor mogelijk hield. Dat is verfrissend en daagde mij als opdrachtgever enorm uit. Ze zijn creatief, betrouwbaar en prettig eigenwijs.”
– Esther Didden, zakelijk leider Filosofie in Den Haag
Tijd genomen om ons echt te leren kennen
“We waren op zoek naar een logo voor de stichting die we aan het opstarten zijn en hadden een aantal bureaus een offerte gevraagd voor meerdere logo-voorstellen, zodat we hieruit konden kiezen. Het contact met De Zagerij voelde direct goed en professioneel máár ze gaven ook aan het anders te willen doen. In het oriëntatiegesprek wilden ze leren wat voor de klant écht belangrijk is en, in ons geval, tot in detail begrijpen waar de stichting voor staat. Op basis van dit gesprek stelde De Zagerij voor ons één voorstel te doen en niet meerdere voorstellen om uit te kiezen, omdat de voorstellen tot in de kleinste details doordacht zijn.
De Zagerij nam vanaf het eerste moment écht de tijd voor ons dus we besloten met ze verder te gaan – ook al was het proces anders dan we in eerste instantie voor ogen hadden. Ik ben er voorstander van om vertrouwen te hebben in de expert binnen hun vakgebied. Het hele proces is zeer professioneel begeleid, er was voldoende ruimte voor feedback en ze hebben dit altijd zeer correct verwerkt. Bedankt dat jullie er de tijd voor hebben genomen om ons écht te leren kennen en we zijn uitermate tevreden met het eindresultaat!”
– Paula Frese, Vice President Options for Growth Foundation
Creatief, vakbekwaam en accuraat
“Toen ik bij De Zagerij aanklopte voor de illustraties van mijn boek wist ik direct dat ik bij hen aan het juiste adres was. Met liefde voor hun vak verplaatsten ze zich in mijn verhaal en wisten ze mijn woorden om te zetten in prachtige beelden. Tekeningen die zowel een beeld oproepen als ruimte laten voor eigen interpretatie. Net als de tekst. De illustraties vullen de teksten aan en maken het plaatje compleet. Opdracht geslaagd. Creatief, vakbekwaam en accuraat. Ik had me geen betere vormgevers kunnen wensen.”
– Yvonne van Galen, schrijver
Meedenken en je niet naar de mond praten
“Voor onze nieuwe website hebben we contact gezocht met De Zagerij. Zij kwamen met een fris en nieuw ontwerp dat we zelf niet hadden kunnen bedenken, maar zorgden bovenal voor een uitstekende, kritische, vrolijke en soms eigenwijze begeleiding tijdens de realisatie van het project. Ontwerpers die met je meedenken en je niet naar de mond praten, daar komt de communicatie verder mee. Van harte aanbevolen!”
– Ferdinand Borger, AD Kerk, Waalre
De kern destilleren
“De Zagerij weet uit mijn verhalen altijd de kern te destilleren van wat ik daadwerkelijk zoek. Ze denken mee, stellen kritische vragen en weten de uitkomst te vertalen in aansprekende vormgeving. Wat ik mooi vind is dat ze in elke opdracht hun eigen basiswaarden blijven vasthouden en verdedigen. Daardoor heeft alles een heldere en pure boodschap. Overigens ook buiten onze directe samenwerkingen om zijn ze inspirerend: zo kreeg ik al meerdere goede leestips en las veel prikkelende blogs.”
– Ellister van der Molen, jazzmuzikant en bandleider
Meer dan alleen vormgevers
“Wij zochten een vormgever voor het magazine van de Kloosterkerk, wij vonden De Zagerij die meer bleek dan dat. Zij hielpen ons bij de conceptontwikkeling en kwamen met vragen die wij ons zelf nog niet gesteld hadden. Niet alleen zijn wij met het resultaat heel tevreden, ook de samenwerking was bijzonder goed.”
– Lorenzo Dorigo, coördinator De Klooster, magazine van de Kloosterkerk
Bijzonder betrouwbaar
“De Zagerij luistert goed naar wensen en vertaalt die met creativiteit en deskundigheid in mooie, verrassende producten, ze zijn bijzonder betrouwbaar, ook onder druk, en denken mee en vooruit.”
– Heleen Weening, voormalig voorzitter GroenLinks
Kennis van zaken
“Kennis van zaken, experts in hun vakgebied en op de goede momenten eigenwijs. Meedenkers, heel creatief en zeer klantgericht. Dat maakt het onderscheid!”
– Renée Prins, HBO-i stichting
Net even anders dan verwacht
“De Zagerij heeft precies die kwaliteiten die ik bij een grafisch ontwerpbureau zoek: creativiteit, snelle en heldere communicatie en net even met iets anders komen dan je verwacht, waardoor je verrast wordt. Ik kan De Zagerij ontwerpbureau daarom aan iedereen van harte aanbevelen.”
– Bob Wijnen, jazzmuzikant
Prachtig geworden
“Ik ben bijzonder tevreden met het boek. Ik vind het prachtig geworden, ook echt een goede samenwerking. Dankzij jullie is er nu ook een duidelijke structuur ontstaan. De vormgeving straalt rust maar ook intensiteit uit.”
– Paul Loomans, auteur Goed gevoel en Ik heb de tijd
Tijd en geduld
“Bedankt voor alle tijd, geduld en werk die jullie hier aan hebben gehad! Ik ben heel blij dat ik jullie gevraagd heb mee te werken en dat jullie deze samenwerking wilden aangaan.”
– Janine Roest, coördinator jubileummagazine Nieuwe Badkapel
Hebben onze klanten je overtuigd?
Of wil je meer weten? Je kan uiteraard verder kijken op de website, maar we maken ook graag kennis om de mogelijkheden te bespreken.
Bel 06 446 24 147 of stuur een mail voor een afspraak.